Someone Like You

Someone Like Me

Welcome to my blog, Do follow :) ♥ Follow | Dashboard
Footprint!

MyEm0.Com
put your hand up! put your cbox code lah! aiyokk!

Big Thanks

Template : HajarTurner
Images : Mr Google
Re-edit : Dyanaaa <3

11 months .  Yes , I am still here . Aku takan berundur . Ni keputusan yang aku buat so aku akan teruskan no matter how much its hurt me . I do it for us Ammir .  Semakin hari aku semakin kuat . Bukan kuat hidup tanpa dia . Tapi kuat hidup dgan kenangan yg ada . Jangan pernah sebut perkataan move on dengan aku. Tak aku takan move on . Aku akan tetap ada kat sini . Ye sometimes memang perit rasa . Sakit sangat . Tapi semua ni boleh mneguatkan aku lagi . Aku takan menyerah . Skrg kena kuat sebab nk spm semua lagi . Kena tabah hadapi semua ni . Aku sayang dia dan aku akan tetap tunggu dia.I will stay :')
 
 


Older Post | Newer Post