Someone Like You

Someone Like Me

Welcome to my blog, Do follow :) ♥ Follow | Dashboard
Footprint!

MyEm0.Com
put your hand up! put your cbox code lah! aiyokk!

Big Thanks

Template : HajarTurner
Images : Mr Google
Re-edit : Dyanaaa <3

Hm , kenapa masalah selalu menimpa ? Semalam aku ada baca satu artikel . Tips untuk menangani stress ada tiga perkara sabar , redha , syukur :') Ye sabar dengan dugaan yang datang . Redha jika semua itu telah ditentukan oleh Allah dan syukur dengan apa yang telah kita miliki sekarang . Main problem dia sekarang tolonglah faham aku tak mampu lahhh ! Kenapa semua kena jadi macam ni Ya Allah ? Kenapaaaaaaaaaaaaaa :'( Yee aku sedih sangat . Cukup cukup sedih .

 Sebelum ni aku selalu cakap kat kawan-2 aku . apa yg kita miliki sekarang tak selamnya jadi milik kita , Allah dah sediakan yg lebih baik . Tapi kenapa bila kena dekat aku sendiri aku tak cakap semua tu . Kenapa aku tk cube kuatkan diri aku macam mana aku kuatkan orang ? Kenapa aku tak cube faham diri aku macam mana aku faham diri orang lain ? Hmmm :'( Sekarang aku tktahu nak buat apa . Aku speechless . Sampai bila aku nak macam ni ? Kakak pesan suruh move on ? Ye move on dengan rasa kosong ? Move on dengan galas harapan yg menggunung ? Hah ? Ok sumpah tk kuat .

 Or maybe aku kena sedar dari sekarang , one day benda ni akan jadi jugak just cepat atau lambat je . Kakak cakap aku kena meredhakan semua benda yang jadi sebab ni semua takdir aku yg dah tertulis jadi siapa aku untuk mengahalang . Kakak cakap jugak , tak perlu menyesal dgan apa yg dah jadi cukuplah kita perbaiki diri kita untuk jadikan diri kita seorg yg lebih baik pada hari esok . Tapi bgi aku aku takan mudah nak mengalah . Kalau dulu aku beria sangat pertahankan skrg pun aku takan give up . Yes maybe aku akan terus kan life aku macam dulu , tapi hati aku akan sentiasa terbuka untuk dia :') Aku kena jadi lebih kuat untuk hidup dgan kenangan tu . Kuat untuk terus hidup dengan harapan aku tu . Kalau lah boleh aku nak sangat jumpe dia . Nak salam dia dan minta maaf dgan semua salah silap aku pada dia . Teringin sangat :'( Mungkin aku tk patut pentingkan diri sendiri , sekarang masa dia untuk pilih kebahagiaan dia sendiri . Aku kena sabar , redha and syukur dengan apa yg dah berlaku :'(
Hm , pagi sebelum air mata tu mengalir tk berhenti :'(



Older Post | Newer Post