Someone Like You

Someone Like Me

Welcome to my blog, Do follow :) ♥ Follow | Dashboard
Footprint!

MyEm0.Com
put your hand up! put your cbox code lah! aiyokk!

Big Thanks

Template : HajarTurner
Images : Mr Google
Re-edit : Dyanaaa <3

Masalah tolonglah berhenti kacau saya . Tolong . Saya mohon pergi dari hidup saya untuk seketika . Bagi saya bahagia . Please . Mama tak tahu  , Nana simpan duit tu bersebab . Bukan saje je . Boleh tak sekali je mama tanya apa Nana nak ? Bolehh tak jangan pentingkan keinginan mama ? Dah , Nana dah cube ikut apa kemahuan mama even tak semua tapi Nana try . Huhh , Aku nak sangat ada dengan dia skrg . Aku nak sangat dia comfortkan aku skrg . Please . Aku rindu Dinie juga . Dinie sabar k , kami tahu apa yg hg lalui . Kakak kami cakap kita kena sabar hadapi perubahan . Kami tahu perubahan tu sangat menyakitkan . Kami tahu . Tapi kalau kita sedih nangis sampai bila Dinie kan ? Kuat tau . Kami pun tak boleh hadapi semua ni mula-2 tapi lama lama kami bolehh . Hidup kita tak selamanya macam tu je . Kadang-2 perubahan yg berlaku tu adalah sebab Allah dah sediakan sesuatu yg lebih baik untuk kita :') Sharida Azira , Eiya pegi mana ? Mana menghilang Eiya . Kenapa dah tak macam dulu ? Hmm okay . Biasalah kan perubahan berlaku .........


Older Post | Newer Post