Someone Like You

Someone Like Me

Welcome to my blog, Do follow :) ♥ Follow | Dashboard
Footprint!

MyEm0.Com
put your hand up! put your cbox code lah! aiyokk!

Big Thanks

Template : HajarTurner
Images : Mr Google
Re-edit : Dyanaaa <3

Ye sabar . Satu perkataan deep meaning . Tu yang kakak aku selalu pesan . Aku sabar dengan kerenah mama . Cukup sabar . Sabar dengan semua benda yang jadi dalam life aku . Tapi semua orang pun tahu tahap kesabaran manusia pun ada batas . Aku sabar selagi mampu . Kakak selalu suruh aku kuat . Kuat hadap semua cabaran . Dia selalu cakap dia akan always ada dengan aku . Dia cakap selagi dia ada dia takan biarkan aku sedih . Aku sedih . Serious cakap aku sedih sangat . Sedih dengan keadaan hidup aku sekarang  . Aku rindu life aku yang dulu . Kenapa masa takboleh berhenti ? Kenapa bahagia cepat sangat pergi ? kenapa :'( Aku tatahu sampai bila aku kuat tanggung semua ni . Aku tatahu sampai bila aku boleh sabar . Aku tatahu sampai bila aku boleh faham keadaan diri aku sekarang . Tak diperlukan . Yes ! Tu aku . Memang selama ni aku diam  Aku tanak sesapa tahu keadaan aku . Aku taknak tunjuk aku derita . Tapi sekarang ? Bila aku pendam masalah jadi tambah rumit . Kak Farah kata just let it go . Luahkan semua benda . Tapi aku takboleh . Rindu ? Ahhh jangan cakap lah . Terlalu . Tapi apa aku boleh buat ? Apa ? Aku seronok tengok kawan-2 aku bahagia . Atleast aku boleh tumpang sekali . Hm , orang kata banyak hikmah dia kalau kita bersabar . Tulah yang aku selalu fikir . Insyallah sabar aku bawa makna :') Aku boleh tunggu . Tunggu keadaan berubah . Tunggu dia berubah . Aku harap sangat Allah bagi ganjaran atas kesabaran aku ni . Kakak , adik sayang kakak . Terima kasih selama ni jadi kekuatan adik . Tau ? Hm . 
Kaka , te amo <3




Older Post | Newer Post