Someone Like You

Someone Like Me

Welcome to my blog, Do follow :) ♥ Follow | Dashboard
Footprint!

MyEm0.Com
put your hand up! put your cbox code lah! aiyokk!

Big Thanks

Template : HajarTurner
Images : Mr Google
Re-edit : Dyanaaa <3

Ye aku tahu Allah beri apa kita perlukan . Aku ada kakak dengan adik yang betul-2 faham aku . Yang always ada bila aku ada masalah . Memang aku bersyukur sangat Allah bagi diorg dua dekat aku . Kakak cakap dia tk pernah anggap adik-2 dia menyusahkan dia . Dia kata kalau lah Allah bagi dia ganti tempat aku skrg , she will . Aku tahu hati dia mulia . I just don't know why . Yee aku ada kawan-2 , tapi rasa dia lain bila aku share masalah dengan kaka sendiri . Lain , rasa tenang sangat . Aku tak kata kawan-2 aku tk boleh tenangkan aku . Yes they can . But bila dengan kaka rasa dia lain . Kakak cakap dia akan cuba jadi yg terbaik untuk adik-2 dia . Dia tknak tgok adik-2 dia sedih , kecewa . Dia selalu cakap Allah pilih adik dia sebab Allah sayang adik dia . Pendek kata , dia kakak terbaik lahhh . Terima kasih Allah :') 

Adik . Ye adik pun sama . Cuma adik ni biasalah kan lebih muda dari aku so kitrg lebih banyak borak pasal lifeee biasa-2 je . Tk banyak masuk soal hati perasaan pun . Tapi bila aku down dia akan dengar apa aku nak bebel kat dia semua . Pastu dia cakap 'hati kakka tu kuat . Trust me'Tengok ? Mungkin Allah ambil oarang-2 yg dulu pernah aku sayang sangat-2 sebab Allah tahu aku dah ada kakak dengan adik yg terbaik .

Hm . Sebenarnye aku sedih . Dah banyak kali aku menangis lately ni . Ya Allah , sumpah aku rindu sangat time mula mula aku dengan dia dulu . Aku rasa semua benda indah time tu . Awak , saya rindu awak sangat sangat ni awakk . Tolonglah faham :'( Aku taktahu kenapa lately ni aku cepat sedih , cepat nangis lepastu suka fikir yg bukan-2 . I just don't know whyy. Hmm , tadi jumpa Myraa lepastu baca text dia dgan boy dia . Ya Tuhann sedihnyaa , rindu sangat kitorang texting dulu-2 . Kenapa keadaan berubah bila masa berlalu pergi ? Tak boleh ke semua nyaa kekal dengan kita . Mama dengan kakak selalu pesan Allah uji dan bagi dugaan pada seseorang tu sebab Allah sayang orang tu . Allah bagi dia dugaan supaya dia lebih kuat . Yee KUAT ? Mampu keee ? Hm aku rasa nak menangis lagi . 

Ya Allah , aku mohon padaMu Ya Allah , Kau kembalikan keadaan seperti dulu . Kau kuatkan lah hati ku dan hati hamba hambaMu yang menerima dugaan daripadaMU . Kau jadikanlah kami orang orang yang sentiasa bersyukur atas segala kepunyaan kami . Amin :')



Older Post | Newer Post